torsdag 19. mai 2011

Vinner av konkurransen er kjent...

 

Dette var boksen med knapper, det var 14 deltakere
som tippet vekta. To av dere tippet samme vekt, 420 g,
men det var dessverre ikke nært nok, fordi vekta er


Den som kom nærmest var
med hennes tipp på 334 gram.

GRATULERER!!!

Send meg adressen din på e-post, så kommer det
bokpakke i posten om ikke så lenge, den går i posten i morgen,
hvis jeg har fått adressen din før det!

Videre vil jeg si takk for at dere andre deltok,
og bedre lykke ønskes dere for framtidige
konkurranser!

Så håper jeg at det ikke var noen bortkomne kommentarer
som var nærmere enn vinneren, bloggers feil kan
jeg ikke gjøre noe med, dessverre.

Stor tippeklem fra Misemor

7 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Oi, oi, oi, i desse travle tider har denne gått meg hus forbi. Spenannde!! :) Gratulera til vinnaren!

Fru Keilegavlen sa...

Angåande selbustringen i bloggen min så kjøpte eg mønster av ei med nicket Pixeline ein gong i tida...

ide-puffen sa...

Ha ha ha den gikk meg hus forbi altså. Jeg har gjettet nå akkurat før du la ut vinner...hi hi hi. Men var langt unna da.
Grattis til vinneren.
Hei hopp
Randi

MonjaHelene sa...

Så artig med tippekonkurranse.Godt gjort å komme så nærmt som vinneren gjorde.Kjekt med bokpakke da.
Ha en fin helg:)
Klem fra Monja

Maria Isabel sa...

Gratulerer til vinneren :D

Katrine sa...

WOW! Endelig vinner jeg også, er ikke vant til det akkurat :D Gleder meg til å se premien! Har sendt mail med adresse :)

Hedvig sa...

Grattis till vinnaren! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors