mandag 9. mai 2011

Så er kortene ute!



Dette kortet er ikke gitt til noen enda, så det er
sannsynlig at det går til en bursdag enn
en konfirmasjon.


Synes det ble en litt ekstra fin effekt at pynten
gikk utover kortets grenser.


Dette ble gitt søndag, men jeg har ikke bilde av det helt
ferdige kortet. Jeg tok av sommerfuglpynten og satte
på en lomme til penger før jeg satte på pynten igjen.


Dette kortet ble gitt på lørdag og begge kortene
ble godt mottatt - kanskje fordi det var
cash involvert?!?!?!...
Her kan pengelommen skimtes såvidt.

Ellers er sjalet til Litjtuppa ferdig, men det kommer
ikke noe bilde før hele bunaden er ferdig! Om ikke annet
så må det bli mulig med et bilde med modellen inni
17. mai.

Videre strikker jeg på utfordringen til STRIKKERE. Er igang
med pledd nr. 2 og har et til planlagt.

Imens ønsker jeg gamle og nye følgere
en fantastisk fin maidag og uke.

Varm solklem fra Misemor

11 kommentarer:

Trine sa...

Kjempesøte kort.
Så koselig at jentene dine likte hjertene:)
Skal si du har mange jern i ilden.
Flink er du.
Ha en finfin kveld.

Tovepia sa...

Et slikt kort er jo en gave i seg selv. Nydelige kort du har laget!
Sannelig er jeg glad sola skinner i Østfold også, for jeg savner trøndelag i varmen, ikke ofte en har slik sammenhengende godvær der)))
Nyt ei ny uke, klem fra meg;)

Hilde sa...

Hyggelig at du er med på min Give away :o)

Så mye fint du lager. Må ta en titt på flere av innleggene dine, så jeg legger meg til som følger hos deg :o)

Lindas hobbyhjørne sa...

Så fine kort du har laget, morro med hjemmelaget kort :)
Ha en fin kveld :)

Solveig sa...

Så fine kort du har laget! Kortlaging er noe jeg ikke har prøvd med på i særlig grad - men det ser gøy ut!

Anita Tørmoen sa...

Kjempeflotte kort:)

Misemor sa...

Å lage kort er faktisk utrolig morsomt, men det tar litt tid! =)

Frances sa...

Så flotte og forseggjorte kort!
Ønsker deg en fantastisk dag i finværet :)

Hedvig sa...

Men oj så fina! Vilka oanade talanger du har! :)

Stinemorღ sa...

Nydelige kort!

klem :)

Madeleine sa...

Otroligt fina kort! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors