søndag 8. mai 2011

Tusen hjertelig takk...


...til Mimmi for pakke i posten på lørdag!
Her var det litt av hvert;
en søt hjerteramme,
en pakke med servietter
og lørdagsgodt!!!

Nå har vi servert i konfirmasjon i to dager på rad,
det var skikkelig koselige selskap,
begge dagene, men føttene
får nå hvile seg i sofaen
med håp om at de vil ta meg med
opp til senga i kveld! ;)

I anledning disse konfirmasjonene har jeg
laget noen kort som jeg ble så fornøyd med
at jeg tok bilde av dem så jeg kan
legge dem ut her i bloggen.
Men akkurat nå er jeg så sliten
at det får bli i morgen,
tror jeg.

Inntil videre får dere ha en fortreffelig
sommersøndagskveld! 23 grader i skyggen akkurat
her akkurat nå! Mmmmmm, fantastisk!
Klem Misemor

4 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Kan godt tenke meg du er sliten i bena da!

ide-puffen sa...

Skjønner du er sliten i beina. Ikke bare bare å stå på beina og servere og sånn to dager på rad.
Og for et vær det har vært i helga. I morgen blir det enda varmere. NYDELIG er det.
Riktig god uke til deg.
Klem
Randi

Katrine sa...

Koselig blogg du har! Nyt finværet :)

Hedvig sa...

Härligt paket! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors