søndag 1. mai 2011

Tunika med marius-look!


Kry som en hane, så jeg måtte sende den til bloggen fra hytta. :) Kjøpte mønsterhefte Til Fjells, men der hadde de ikke oppskrift på Marius tunika som funka med Falk garn og p.nr. 4, så jeg regna og tegna for å få den til... og det ble suksess!!! Jeg har endret mønsteret for å få det til, så dette er ikke en ekte Marius! Dette er viktig å presisere.
Nå håper jeg barnebarnet kan stå modell når jeg kommer hjem! ;)
Hvis den passer perfekt skal jeg undersøke om jeg kan legge ut mønsteret uten å bryte m noens copyright.
Ha en deilig maidag! :)

12 kommentarer:

Tove sin strikkeside sa...

Kjempefin tunika. nydelig farge

Tovepia sa...

Kjempefin!! Artig når et vellykket prosjekt slipper pinnene;)
Nyt dagen i sola, klem fra meg;)

Marion sa...

Kjempefin! :) Så flink du er!Gleder meg til å se den på!

tulipa sa...

Så flott! Tenker barnebanet blir superfin i den!!
God kveld!
:)

Siren sa...

Jeg blir så glad når jeg ser Mariusmønsteret, og denne var utrolig flott! Nydelige farger - ikke sett denne kombinasjonen før, men det funket skikkelig bra!:)

Hedvig sa...

Jälklar vad snygg! *hoppas på mönstret*

Frances sa...

Den ble bare helt nydelig!

Elins Strikkeri sa...

Kjempefin, sikker på at barnebarnet vert fin i den:))

Stinemorღ sa...

Så nydelig!

klem

Anita Tørmoen sa...

Den ble kjemepfin:)

Snertne sneller og små nøster sa...

Den ble veldig fin - og ekstra artig er det at det klaffer når man mangler mønster :-)

Ha ei herlig uke - klem Siv

Fiff sa...

Wow! Den är helt underbar! Sån vill jag också ha :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors