torsdag 10. mars 2011

Lotteriet er stengt!

I anledning at jeg er veldig imponert over all respons jeg har fått og besøk på bloggen siden jeg startet i januar  i år, vil jeg lodde ut disse vottene i damestørrelse. Hvis antallet som følger min blogg og har meg i sin bloggliste overstiger 30 ved trekning vil jeg legge med en overraskelse inni pakken!

Det er mulig å trekke 1 - 3 lodd slik;
1 lodd;
Du legger inn en påmelding i kommentarfeltet under (og du trenger ikke ha egen blogg). 
1 lodd til;
Du har lagt deg til som følger i bloggen min og/eller det ligger lenke til bloggen min i din bloggliste. (1 lodd gjelder også selvsagt for de som allerede har gjort dette).
1 lodd til;
Du lenker bloggen min til din side i Facebook eller et annet forum (unntatt Trådsnella der jeg er medlem). La meg vite hvilket forum du lenker til.

Husk å skrive hvor mange lodd du trekker.

Trekning foretas onsdag 23. mars kl. 1800.

Lykke til
=) hilsen Misemor

45 kommentarer:

Tovepia sa...

Oj, så flotte votter, og jeg tar 2 vinnerlodd!!
Klemmings fra meg;)

Anita Tørmoen sa...

Haha Tovepia - jeg tar 2 lodd - og ett av dem vinner:))

Annelis hantverk sa...

Oj så vackra vantar!
Jag tar två lotter!
Kram!

Elins Strikkeri sa...

Så fine votter, tar to lodd eg!!

Anonym sa...

Ønske mæ dem, ja. Tar 2 lodd æ og da:))) klem fra tante Grethe

Solveig sa...

Så flotte votter! Tar 2 lodd, jeg!
God helg!

Hedvig sa...

Oh, tävling! Självklart vill jag vara med! Har lagt till mig som följare och lägger upp en länk så två lotter till mig tack! :)

Sidselsidserk sa...

Takk for trivelig besøk hos meg og ja, dette vil jeg være med på.
To lodd tar jeg og ønsker deg ei flott marsuke:-)

Ingrid sa...

Hei, takk for besøk og kommentar i bloggen min, jeg tar gjerne 3 lodd i den fine konkurransen din, det var en utrolig flott premie! :) Har linket via bloggen min og Ufostrikks side på facebook.

gyldenkron sa...

Så koselig da. 2 lodd på meg, kommentar, følger og blogglista :)

Ellen Christin sa...

Kjempe lekre votter du har strikket. Legger inn en lenke på Facebook også

Trine sa...

Hei.
Så fine votter.
Jeg vil gjerne ha 2 lodd.
Ville du være med på min P.I.F?
Da kan du sende meg adressa di på mail til meg.
Ha en fin kveld.

Mimmi sa...

Heisann:)

Takk for innbydelsen:)

Jeg er følger av bloggen din - du ligger i bloggrolleren min og jeg har linket til bloggen min!
Er ikke sikker på om det blir 2 eller 3 lodd (kan ikke så mye om dette..sorry)

MIMMIKLEM:)))

RoseSommer sa...

Hei, vil gjerne være med og tar ett lodd!
Jeg har sett igjennom det meste av bloggen din nå, og det er så mye fint og forskjellig. Moro å se, selv om jeg nesten ikke lager noe sånt selv. Har en venninne som nylig har startet å blogge, og hun syr dukkeklær og dåpsluer. Kanskje du vil se?
Isåfall er linken til henne:

http://frublomsgobiter.blogspot.com/

Ha en fortsatt fin vår, og kos deg med håndarbeidene. Og nå skal jeg i Epla-butikken din.

Fiff sa...

Hej! Jag är gärna med! Fina vantar :-) Jag har länkat till tävlingen, får jag två lotter då?

Misemor sa...

Så koselig å se så mange som vil være med på lotteriet. =)
Ser at jeg har uttrykt meg litt klønete mht loddene. Mimmi, du har 3 lodd og Fiff, helt riktig, to lodd. Lykke til med dem.
Hvis flere lurer, bare spør. :-)
God natt

Rät&Avig sa...

Hejsan!
Så klart jag vill prova lyckan i ditt lotteri!
Så fin vinst!
Jag följer redan din blogg och med den här kommentaren vill jag gärna ha två lotter!

HildeR sa...

Oy, så flotte!! Klart jeg blir med, trekker meg 2 lodd og krysser fingrene!!

mari_gull(ætt)yahoo.no

Birgitta sa...

Roligt att hitta in på en så fin blogg. Och jag vill gärna vara med i din utlottning och jag länkar på min blogg också, så det blir 2 lotter.
Kram Birgitta

Anonym sa...

Så fine votter!
To lodd på meg :)

Ida Lind sa...

Da blir det to lodd hos meg- jeg legger meg til som følger av din fantastiske blogg!

urettferdig@live.com

Anonym sa...

Jeg vil gjerne delta med to lodd :) Jeg har ikke blogg, men jeg deler på facebook :)

olemartinjensen@live.no

Ole-Martin

BMB sa...

Hei!
Så knallfine votter! Vil veldig gjerne være med i konkurransen.
3 lodd:
Følger, linker og kommenterer!

Hilsen Beate M B

hejsa80 sa...

Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

hege_boe@hotmail.com

Anonym sa...

Flotte vanter, spennende designløsning på dem øverst!
1 lodd til meg håper jeg...

Bentemor netlohell@hotmail.com

Merete K. sa...

Heisann
˜”*°•.˜”*°••.¸¸❤¸¸.••°*”˜.•°*”˜

Trekker meg gjerne 2 stk lodd, fine vanter :-)
Ha en riktig GOD HELG!

Mvh Merete ( m-korsg@online.no)

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og har delt på Facebook. Følger deg også, så da blir det vel 3 lodd!

Klem fra Hilde

PS: Bli gjerne med i mine 2 konkurranser om du har lyst

Anonym sa...

Jeg tar veldig gjerne 1 lodd og krysser både fingrer og tær! God Helg! Hilsen sandra (sandra_h1@hotmail.com)

Spire sa...

Heisann. Kjempefine votter! Tar 3 lodd!
Følger deg gjerne - Artig med bloggedamer i "nabolaget" :)
LenaE

Bente_s sa...

Deltar gjerne i trekningen med 2 lodd :)

Anonym sa...

vilka härliga vantar! jag kniper en lott och hoppas på tur hoppas man får tävla från sverige
kram ulla
hagglundu@yahoo.se

Thora sa...

Jaaaa jeg er med, elsker å strikke og ruste med all slags håndarbeid så det skal bli gøy å følge bloggen din. 2 lodd til meg. Klem fra Thora.

Anonym sa...

da blir det 2 lodd på meg :) (link på facebook)
rankh@hotmail.no

Unknown sa...

Heisann
Det blir 3 Lodd på meg.
Følger-Link På Facebook & en liten kommentar.

& Krysser fingrene for at jeg kansje er den heldige.
Kjempe flott blogg du har her
Ønsker deg en kjempe fin uke videre.

Snertne sneller og små nøster sa...

Heia! Velkommen som følger til meg, og takk for hyggelig kommentar :-) Jeg deltar gjerne i lotteriet ditt jeg - 2 lodd på meg

Ha en fin dag - klem Siv

Lindas hobbyhjørne sa...

Hei!
Blir gjerne med jeg også... tar to lodd :))
Klem.

maska sa...

Hei
Prøver lykken og trekker et lodd her hos deg.

Randi sa...

Hei. Kom over bloggen din via en annen :) Her var det mye fint. Slenger meg på lotteriet med et lodd :-)

ide-puffen sa...

Hei hei.
Det er jaggu bra besøk på så kort tid. Grattis.
Jeg ønsker gjerne 2 lodd. Så fine vanter. Koselig du vil være med på min utloddning også :)
(tør jeg spør om du er i slekt med Frode?)
Kos kveld til deg.
Randi

Frances sa...

Jeg vil også veldig gjerne være med i trekningen og tar 2 lodd :)

jonasnikolaisen sa...

2 lodd til meg :)

Anonym sa...

Hei på deg!

Så flotte votter. Jeg elsker hjemmestrikkede ting,
men har selv sluttet med all form for håndarbeide etter en alvorlig ulykke for mange år siden.
Deler deg gjerne med alle mine 527 venner på FB.
Vennlig hilsen Guri Marie.

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Marthe sa...

Jeg tar to lodd, har lagt deg til i min bloggroll, alle jeg følger havner der. Og så har jeg kommentert her, vottene var herlige!

Misemor sa...

Da er klokken 1800 og det er ikke lenger mulig å trekke lodd. Jeg takker alle som deltok. Vinneren blir kunngjort så snart trekning er foretatt!
Jeg krysser fingrene for dere alle!
Misemor

Margrethe sa...

Hei, jeg vil gjerne ha to lodd :) mkarijord@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors