fredag 20. mai 2011

LAPPETEPPE


Så er det tid for å vise fram mitt første ordentlige
lappeteppe!
Til og med retro - iallefall nesten. Det er kun det
stripete stoffet som er kjøpt på Stoff og Stil, ellers
er det bare gamle stoffer, også på baksiden.


Jeg ble så glad i det blomstrete stoffet, så det kommer
til å gå igjen i ting jeg syr framover, helt til det blir tomt!


Da tar Misa og jeg ei uke ferie sammen med gemalen,
men det kan vel hende det dukker opp noen
MMS-blogginnlegg fra hytta, hvis det begynner
å krible i bloggefingrene.


Jeg tar med meg noen ufoer til hytta, så får vi se
hvor mye som blir ferdig etterhvert.

Ha ei fortreffelig helg med masse solskinn, folkens!

14 kommentarer:

Frihet sa...

Hei
Så fint teppe i flotte farger!!
God fredag!!

Tovepia sa...

Kjempefint, og jeg likte også det blå med blomster; lekkert teppe!!
Kos deg i helga og med ukefri, klem fra meg;)

Lindas hobbyhjørne sa...

Så nydelig :) Har ikke tørt å begynne på noe sånt jeg ennå !
Ha en fin tur på hytta, klem.

Elins Strikkeri sa...

Skikkelig flott lappeteppe i fine farger!! Kos deg masse på hytta:))

Tonemi sa...

Så lekkert teppe:) Nydelig farge:)

Anita Tørmoen sa...

Så flott lappeteppe:)

G-Anette sa...

Så nydelig det var!! Og det blomsterstoffet var virkelig retro-lekkert :)

Kos dere på hytta og god helg :)

Klem

Marion sa...

Kjempefint teppe! Du er helt rå på handarebei!
God helg og kos deg masse på tur!

tulipa sa...

Så flott sommerlig teppe! Blått er favorittfarge!
Kos deg maksimalt på hytten!
:)

Maria Isabel sa...

Lappeteppet er kjempefint!! Og jeg er helt enig i at det blomstrete stoffet er kjempefint!!

Ha en fortreffelig helg :)

Klem fra mæi ")

Hilde sa...

Så flott teppe!
Kos deg på hytta :o)

Stinemorღ sa...

Nydelig lappeteppe!

Håper dere får noen herlige dager på hytta :) kos deg!

klem

EllenSand sa...

Hyggelig at du deltar i min gibort. Utrolig flott teppe du har laget. Nydelig stoffkombinasjon.
Ellen:)

gyldenkron sa...

Så flott teppe. Har ikke dressur på symaskina jeg... Nydelig pus du har

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors