fredag 10. juni 2011

Lotteriet er stengt!


...en trekantpose og et iPhone-etui?

De er laget av nytt stoff, gjenbrukt glidelås og fòr!

Du kan trekke inntil 2 lodd slik;

1 lodd; Du er eller legger deg til som følger av bloggen.

2 lodd; Du er eller legger deg til som følger av bloggen
og linker fra din blogg med bildet over.

Men husk:
Du  si fra om du tar ett eller to lodd i en kommentar
under her (kommentar gir dessverre ingen lodd denne gangen).

Lykke til!

Samtidig vil jeg takke for fine kommentarer fra de
som finner veien til bloggen min
selv om min blogg ikke blir oppdatert
i bloggrollene (av en eller annen merkelig grunn).

Nå vil det mest sannsynlig ikke komme flere innlegg herfra før ferien,
så dere får ha en fantastisk sommer inntil videre,
jeg kommer sterkere tilbake!

SOL OG SOMMERKLEM
FRA MISEMOR :-)

67 kommentarer:

mymlen og my sa...

Hei, hei. Tusen takk for at du stakk innom bloggen min. Det er jo ganske frustrerende at bloggen din ikke oppdateres. Det sto at siste innlegg var for 6 dager siden. Men nå har jeg lagt din Give Away ut på siden her hos meg, og jeg vil gjerne være med. To lodd til meg. De var kjempefine, flink du er til å sy. Håper oppdateringen tar seg opp og ordner seg.
Ha en fin kveld, hilsen Mymlen

Mayen sa...

Blir med;-) ett lodd takk! Følger pusen i headingen med på kjøpet? Fin heading du hadde, nå skal jeg surfe litt rundt hos deg;-)

Tovepia sa...

Klart jeg blir med !! Tar 1 lodd. Tenker du koser deg i sola;)
Klem fra meg;)

Ellen Karin sa...

Så dumt med bloggertrøbbel. Jeg bruker nok mest blogglista mi når jeg blogger, og da går jeg jo glipp av dine innlegg. Håper det ordner seg.

Tar forresten to lodd i trekningen din.

tulipa sa...

Ah, ikkerart jeg ikke har ett noe fra deg i det siste da! For et kjipt frustrerende problem! Håper det ordner seg ASAP!
Jeg er med på trekning med 2 lodd!
:)

Havfrua sa...

Klart jeg blir med. Du lager så mye flott. Legger meg til som følger og linker på bloggen min. 2 lodd takk:o)) Ønsker deg en flott sommer:o))

Unknown sa...

hvor fint, jeg vil gerne smide 1 lod i puljen :D

inger Jorunn sa...

jeg er ikke sikker på om jeg har tatt ett eller to lodd er litt ny i dette . Men kjempe fin blogg du har .

Ann Kristin sa...

jeg la meg til som følger så ett lodd til meg

gyldenkron sa...

Jeg er følger, så ett lodd på meg :) Har virkelig lyst å vinne, som alle de andre som deltar ;)

Solveig sa...

Hei! Jeg er allerede følger, så det skulle bli 1 lodd på meg.

(Prøvde å laste opp bildet ditt på bloggen min, men det ville ikke la seg gjøre av en eller annen grunn.)

God sommer!
Klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

Ikke har jeg iPhone og ikke har jeg trekant...eeeh... ;D Men slenger meg med og tar 2 lodd likevel, jeg mener, det finnes nok sikkert noe annet man kan putte i posene *knis* *♥*

Kort og Søm sa...

Jeg blir gjerne med, ett lodd til meg er du snill! :O)

Ha en riktig god ferie :O)

Maria Isabel sa...

Jeg er det er flere på min bloggliste som ikke blir oppdaterte, og nå har "følgerne" mine blitt borte igjen! Hmmm.. mye som skjer ute i cyberspace tror jeg!!

Tar gjerne 2 lodd jeg :) Takk for at du tipset meg, morro å være med på giveaways. Og gavene du gir bort er jo kjempefine! Du er flink til å sy! Får så lyst til å lære alt innen håndarbeide når jeg er inne på de forkjellige bloggene, alle er så flinke!!

Ha en super uke videre, og hvis vi ikke blogges pga ferie, så må du ha en kjempefin ferie og en strålende (bokstavligtalt) sommer :)

Stor klem fra MI

Siri @ Strikk og tøys sa...

Ja, jeg vil være med og tar med dette TO lykkelodd :-D

Ønsker deg en riktig god helg!

Berit sa...

Jeg vil også gjerne være med. Følger og link. Ønsker deg en flott pinse med nydelig vær, sol og varmt. Klem

Rät&Avig sa...

Två lotter tack!
Är redan följare och länkar från min sida på en gång!
Trevlig sommar!
/Ann-Britt

Vilma sa...

Hej..jeg vil gere deltage med 1 lod , det er smukke ting :-))

Anita Tørmoen sa...

Klart jeg vil være med - ett lodd på meg:)

EllenSand sa...

To lodd på meg.
Ellen :)

Linda sa...

1 lodd for følger

Linda sa...

finner ikke ut hvordan jeg legger meg til som følger så da ble det ikke lodd på meg alikevel

Frihet sa...

Jhoooo jeg er med!! 1 lodd takk!!

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Full pott her:)

Klem Linda

Ha en fin helg og pinse:)

Sidselsidserk sa...

Klart jeg vil være med. Jeg satser på 2 lodd og krysser fingrene for at jeg får til å legge en kobling:-))

Linda sa...

fikk det til nå, 1 lodd

Spire sa...

Hei!
Selvfølgelig vil jeg være med på din Giveaway! :) Har bare vært litt offline i det siste, med mye reising på jobben.. Kjempefin premie.
Jeg tar 2 lodd! XXX
Fien pinsedager ønskes deg fra
LenaE

StrikkeDolla sa...

Da har jeg linket til deg i bloggen min og er allerede følger!
2 lodd til meg :-D

God pinse!!

Miriam sa...

Jeg tar to lodd, og ønsker deg samtidig en GOD SOMMER!!! :D

ide-puffen sa...

Helløu.
Jeg blir med og liker den trekantposen. Og fin farge.
Tjobing
Randi

Unknown sa...

to lodd...:)

Unknown sa...

Jeg er med. Ett lodd...:)

hanne sa...

Jeg legger meg til som følger og tar ett lodd! Koselig blogg du har :) Ha en god dag!!

BMB sa...

Jeg vil gjerne være med, og sier tusen takk for 1 lodd!

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Hanne`s lille hule sa...

Legger meg til som følger og vil gjerne være med med 1 lodd:-)

Hedvig sa...

Oj, har missat detta! Verkar inte som att jag får upp dina inlägg i mina läsarlista längre...

Självklart vill jag vara med och tävla! Följare är jag ju redan och en länk lägger jag upp omgående! :)

Kram

Emmariel sa...

Flott blogg, så her blir jeg følger fremover :-))

Sanna sa...

Är gärna med och tävlar om de fina priserna. Är följare via Bloglovin och länkar inne hos mig. Tar alltså 2 lotter.

Komadyret sa...

Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd ;)

principeta sa...

Dette er så nydelig, telle meg inn,følger =o)

Lindas hobbyhjørne sa...

Å det vil jeg gjerne være med på også, tar et lodd jeg, klem.

Ingvild sa...

For en spennende blogg. Denne følger jeg gjerne!

Ingvild sa...

Ehh... det betyr vel ett lodd? :)

rule sa...

Koselig å oppdage den fine og kreative bloggen din!!! La meg til som følger... Selv er jeg ikke noe aktiv på bloggingen for tiden...men henter masse inspirasjon hos andre...slik som deg:-) Lykke til videre! Og god sommer!! Klem Ruth

Unknown sa...

Heisann! Jeg mer med. Full pott!

Anette sa...

Sååå nydelig stoff og vesker du har sydd! Disse skulle jeg veldig gjerne eie!
Tar 2 lodd jeg - lagt meg til som følger og har bilde og link i sidebaren min ;)
--klem--

Berit sa...

følger og link. Flotte vesker . HAr egentlig lagt meg til før.

Skjevikhuset sa...

Herlig give away. Lagt meg til som følger og linket. 2 lodd.
Super blogg. Aldri vært her inn tidligere, men kommer til å følge nøye med nå.

Retrobaby sa...

Jeg er med - tar to lodd! :)

hejsa80 sa...

Jeg vil gjerne være med med 1 lodd :)

Pixi sa...

Vad skoj!! Jag är med ! Är fäljare o länkar med bild,så 2 lotter bli det då !"Klems"=)

Solveig sa...

Jeg tar 1 lodd ;-) Så kanskje det ligger noe i posten når jeg kommer hjem fra ferie...

Anonym sa...

1 lodd!
Burde vel investere i en ny postkasse, om en slik flott giveaway skulle havne der....

Bentemor, netlohell@hotmail.com

lapappilon sa...

wow! amazing candy!
please enter my name
I am a follower and will post on my sidebar.
2 lodd
lapappilon.blogspot com
lapappilon@gmail.com
Hugs
Eva from Serbia

Merete K. sa...

Heisann :-)

●♥✿❀❀✿♥● Takk for titten i en fin blogg. Vil gjerne være med i trekningen og takker ja til 1 lodd. Ha en forsatt GOD SOMMER!!●♥✿❀❀✿♥●

Sommerhilsen fra Merete
m-korsg@online.no

Ann Kristin sa...

2 lodd til meg. Fine ting

Snertne sneller og små nøster sa...

Har gått glipp av dette jeg - heldig for meg at det kom ei påminning da ;-) 2 lodd på meg :-))

Ha det godt - klem Siv

G-Anette sa...

Denne har jeg også gått glipp av! :) Takk for påminnelse, og så fin premie! 2 lodd :)

Ha en fin kveld

Klem

Gärdet sa...

Två lotter tack!
Varför har jag missat denna dragning tidigare??? Tur jag hann med nu ;)
Kram kram!

Anonym sa...

Tusen takk for påminnelsen, det blir ett lodd på meg denne gangen.
Du får ha en skikkelig god sommer:)

Linda sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda sa...

Hei, prøver igjen. Legger til som følger. Tar 1 lodd.

rett og vrang sa...

Hei igjen!Da blir det et lodd på meg helt på tampen her!La meg inn som følger!Synnøvehilsen

Unknown sa...

å flotte, eskene du har laget på ditt øverste innlegg var knall. Takk for hilsen ifra deg, og jeg blir gjerne med på trekningen med ett lodd.. Krysser alt =))) Ha en fin mandag. Klem

Dora Chen sa...

Så stilige gaver! Jeg blir med på trekningen med ett lodd, krysser fingrene :)

Ha en fin sommerferie da!

Med vennlig hilsen
Dora Chen (D.Angel19@hotmail.com)

Innestemmen sa...

Jeg rekker dette, ja? =))
Mvh Siv

Misemor sa...

STOPP!
Da er det ikke lenger mulig å ta lodd i dette lotteriet. Takk til alle som har deltatt, også Innestemmen, nå skal jeg starte den møysommelige jobben å telle stemmer. Trekning og resultatet vil bli offentliggjort i løpet av kvelden!
Lykke til til alle som deltar!
Klem Misemor =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors