tirsdag 19. juni 2012

Takk skal dere ha!



Likte igrunnen dette kleenex-etuiet, så jeg sydde ett til
i denne varianten og har nå bestemt meg for at det
er slik mine kleenex-etuier vil bli seende ut.

TUUUUUUUUUUSEN TAKK
for så kjempehyggelige kommentarer i forrige innlegg,
mange av dere kommenterte dette med Epla.
Tipset om Pipler ble avgjørende,
har dere sammenlignet prisene?
0,- for å legge inn varer,
1 % provisjon på salg,
ingen fakturagebyr,
rett og slett billig og bra!

Pipler

Jeg kommer til å flytte Misemors Husflid inn dit, men
kjører vel dobbelt ei stund på de varene som
allerede ligger på epla.
Det er flere som har favoritter i butikken min,
og det synes jeg er veldig hyggelig,
så da blir de liggende ei stund.

Det kommer også i den anledning
til å komme en ny GI-BORT her på bloggen (så følg med),
rett og slett fordi jeg blir så glad for alle
hyggelige kommentarer, smarte tips og ellers
ALT MULIG!!!

GLADKLEM fra ToneB

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Var innom Pipler og så selv, men der må du ha PayPal..vet du hva det koster?..har vært i tvil selv..får vel svar på eget spm hvis jeg googler:)

Mayen sa...

Takk for tips om Piper, skal innom og sjekke bare sånn for å gjøre det..Hører fra flere som ikke orker Epla lenger pga prisene...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors