tirsdag 12. juni 2012

Smekkefin





Fikk smekkedilla her en kveld og sydde
bl.a. disse.

Har litt sydilla for tiden,
men synes jeg får altfor lite tid ved symaskina!

Har sydd ei strikkeveske med plass til maaaaaaange
strikkepinner, men den ble ikke helt som forventet,
så det blir noen forandringer på den,
og jeg legger ikke ut bilde
før jeg er helt fornøyd! ;-)

Andre pågående prosjekter er:
En Marius strikkejakke til Lillebroren,
En Marius genser (bestilling) og
heklede ugleluer til Litjtuppa og Lillebror.

Nå skal jeg bruke litt tid ved maskina igjen,
ha en fornøyelig aften videre!

Onsdagsklem =)

2 kommentarer:

Bundingen sa...

Kjempekoselige smekker! Ser at du som jeg har mange prosjekter på gang. Da har vi noe å bestille i regnværet.

Ha ei fortsatt fin uke!

Vanella sa...

Så koselige smekker. De havner vel inne på Epla-butikken din? Kos deg med symaskinen. Skulle ønske jeg kunne strikke litt som en avveksling, men det tåler ikke skuldrene. Ønsker deg fortsatt en fin håndarbeidsuke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors