fredag 15. juni 2012

Løpsk symaskin,.



Når man skylder på symaskina er det på tide å innse at man
har et problem - avhengighet!!!

Hei, jeg heter Tone Misemor og er sømoholiker!
Der! Det var godt å få det ut!



 

Kleenex-etuier er kanskje fine smågaver også?
Det håper jeg, for eller vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av disse...

Og ikke si EPLA, der synes jeg det har blitt for dyrt å legge ut varer,
det blir ingenting igjen... (ble dette litt grinete kanskje... huff da).

Ønsker alle sammen ei fantastisk flott helg, fint vær og litt champagne
i glasset - for det får jeg også;
jeg skal ha champagnelunsj på hytta i morgen
med gode venner!

=)



15 kommentarer:

Rosehagen sa...

Hei du;)
Søm:-det er ikke det værste å være avhengig av!!
Det med Epla priser har jeg ikke fått med meg!
Kos deg på hytta;) jeg holder hodet stabilt i horisontal retning gr virus! Litt kjedelig nå som sola skinner;))
Klem fra Ann-Mari

Anita Tørmoen sa...

Herlige! Kan godt forstå at du får litt dilla på å lage dem:)

nesinom sa...

Kan du ikke ha en egen side på bloggen din med ting du vil selge da? Så bare fjerner du innlegget hvis det blir solgt, man kan liksom kjøpe gjennom å kommentere :)De var kjempefine forresten :)

Berit sa...

Kjempefine kleenex etuier.Mange flotte stoff. Jeg har også laget endel av dem. a en flott ettermiddag

Anna Therese sa...

Hehe :) Eg er hekloman vis man kan kalle de det! Eg også hadde tenkt på Epla,men helt enig i at de har fått stive priser! Ønsker deg en god helg :D

Bundingen sa...

Jeg hadde trengt litt av den "sykdommen" din, for jeg er ikke bestevenn med symaskinen, dessverre. Jeg strikker mye mer enn jeg
trenger, så det er vel der jeg har det!
Nydelige etuier!

Ønsker deg riktig god helg!

Vanella sa...

Flotte etuier! Slike har jeg også laget noen av - og gitt bort etterhvert. De er kjempefine til å ha i håndvesken!
Jeg er enig med deg: det er dyrt å legge inn ting for salg på Epla, noe som gjør utsalgsprisene høye.
Det irriterer meg også, og jeg vet ikke hvor lenge jeg gidder å holde på.

Ha en kjempefin hyttekos!

Stinemorღ sa...

Så mye lekkert du har trylla fram!
- bare fortsett å være sømoholiker du :)

God helg!

Kort og Søm sa...

Fine!

Kos deg i morgen,
klem :O)

Margit sa...

Hei! Det er no heilt greit å være stoffavhengig så lenge det er snakk om bomullstoff... syns no eg ;O) Du lagar jo så mykje fint også så fortsett med det, uten noko form for dårlig samvittighet av den grunn! Likte Mona sitt forslag ang salg :O) Eg har ikkje min egen epla-butikk så eg kjenner ikkje kostnaden men alle fordyrande mellomledd er dumt. Kos deg med champange og gode venner ;O)

klem

Marion sa...

Åh såååå stilig! Asolutt fine gaver ja:)

Fjellets datter sa...

Kjempeflotte etuier...og absolutt fine som gaver.
...det er vel sånn at alle skal tjene penger så da koster det dessverre, men du kan jo sikkert legge "ting" til salgs på bloggen, det gjør andre...eller lage deg en egen salgsblogg!
Takk for besøk hos meg, og takk for at du følger.
Ha ei super uke
Klem fra Kristin

I en Sving sa...

Så flotte. Er enig med deg om Epla( og vil ikke være furt jeg heller. )
Lagde salgsblogg jeg og meldte på på hos Pipler.com. :) Det suser :)

Tovepia sa...

Kjempefine! Ja, Epla har blitt dyr pga det de skal ha, har en butikk der, men har jo egen bloggshop også, og det kan du jo lage deg?
Nyt regnet, klem fra mæ;)

RyumQuilt sa...

HEi. Jeg kom over bloggen din via Vanellas blogg, og jeg har vært her inne en liten stund. Du lager mye fint, og her finner jeg masse inspirasjon kjenner jeg.
Jeg legger meg til som følger, og hit kommer jeg gjerne igjen :-)

Linda :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors