fredag 29. juni 2012

Sommer!


Om det nå er sol og varme, eller om det er kaldt og overskyet...

SOMMER ER DET OKKESOM!

Da skal tottisan pyntes, så det så! =)

Vanligvis legger jeg ikke ut mine kroppsdeler til
offentlig beskuelse, men disse
ble faktisk litt søte!
(Har sett vakrere utgaver, både av tær og neglelakk, til orientering!)

I løpet av helga vil jeg annonsere en ny GI-BORT
her på bloggen, til ære for alle som er så snille
og skriver vakre ord til mine innlegg.

Hva som skal gis bort er ennå en hemmelighet,
men følg med i helga, så får du vite det også.

Hvorfor gi-bort nå?
Bare fordi jeg er glad og det er jeg fordi jeg har så mye å være glad for!

INNTIL VIDERE:

HA EN FANTASTISK DAG
OG HELGESTART!

kLEm

11 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Tjihiiii.....det er de flotteste pyntede tærene jeg har sett! Me like :o)

nesinom sa...

Søtt! God helg til deg :)

Pysselfarmor sa...

:-))

ha det skönt du me'!

Anna Therese sa...

Nå fikk eg lyst til å lakke tærene mine også :) God helg :D

Edny sine puslerier sa...

Såå søte negler! De har du all grunn til å vise frem;)
Velkommen til bloggen min, -og veldig kjekt at du vil være med på lotteriet. Du har mye fint og variert, så jeg legger meg til som følger;) Riktig god helg!

jannes hobbykrok sa...

Herligste neglene jeg noengang har sett! Genialt!
Klem,Janne

Mitt lille roterom sa...

Søteste sommertottiser jeg har sett i allefall :)
Spennende med "Gi-bort" ;)
God helg til deg!!

Rosehagen sa...

Snertne tær det da;)
Ble det kanelboller til kvelds?
God helg;)

Klem fra Ann-Mari

BrittB sa...

Lakkerte sommernegler = sommer! God helg til deg óg! :-)

Frihet sa...

Så fine tær!!!
Deilig med sommer!!!
God helg!

Anonym sa...

Jeg holder på å sy knapper på en kjole som er akkurat lik dine tær. Søte var de i hvert fall. God helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors