lørdag 30. juni 2012

Mer Marius


Å strikke etter oppskrift er ikke noe for meg. Denne genseren
har størrelse 4 år i bredden og 2 år i høyden da jeg
syntes denne modellen var veldig smal. I tillegg
er jeg ikke så glad i å strikke fram og tilbake,
spesielt når det er mønster,
derfor strikket jeg rundt hele turen opp til toppen,
sydde med symaskina og klippet opp rundt hals og til armer.
Det fungerte helt fint, faktisk.

Nå er den klar for henting, for dette var et bestillingsverk!
Den letter herfra sammen med den "mislykkede" offwhite
fra tidligere.

GIBORT
blir annonsert i morgen,
følg med da!

Sommervarm trønderkleM


9 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Jeg vil lære meg å strikke! herlig genser!
Janne

Tove sin strikkeside sa...

nydelig genser

Edny sine puslerier sa...

Kjempefin genser, og enig i at det er ikke gøy å strikke mønster frem og tilbake. Strikking har vært helt fraværende for meg de siste årene..., men håper gløden kommer igjen, for det er så fint med strikking;)
Tusen takk for koselige kommentarer! Og stoppefoten må du ikke stoppe med, nei! Det er så gøy, og gir så mange muligheter;) Men som med alt annet, må det trening til. Du merker når det sitter i hendene;)

Stine sa...

Kjempe fin genser :) likte farge komboen! Og gensre skal strikker rundt og rundt ja ;)

Hilde sa...

Kjempefin! Mariusmønsteret er jo så flott :) Men kjipt å strikke den delen som ikke kan strikke rundt, ja.

Elins Strikkeri sa...

Super genser, mariusmønsteret er så flott!!

Line Kristine sa...

Så kjekt når man er en så rutinert strikker at man kan improvisere sånn! :) Genseren ble kjempefin!

Marion sa...

Nydelig genser! <3

Silje sin blogg sa...

Kjempe fin marius;) strikker en til meg selv nu;) med rundfelling;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors