onsdag 13. juni 2012

Som en sau...


... henger jeg meg på alle de som før meg har laget
noen form for Kleenex-etui. Mønsteret ble til
etterhvert som jeg tok mål og klipte. Veldig enkelt!

Jeg syntes åpningen ble litt slapp, så jeg
monterte likså godt en liten klaff med borrelås
på - og hvorfor ikke en hempe?


Den kan jo henges overalt, til og med i nøkkelknippet -
vel - det kan vel bli vel mye når man er ute og kjører
bil og dette skal henge og dingle i tillegg til alt det
andre man har på et nøkkelknippe, hehe!


Detalj; enden sydd som en eske syntes jeg ble bra!

Så er det blitt noen flere smekker, disse to er sydd etter
et mønster jeg fant i boka Made by Me.



Jeg likte det mønsteret veldig godt og kan anbefales!

God natt og god torsdag, folkens!

2 kommentarer:

Rosehagen sa...

Hei på deg;)
Noen ganger passer det å sy nettopp DET..!!
Søte smekker du syr;))) Du ma være verdens beste mormor;))
Nå må vi snart få til en kaffekopp!
Natta;)

Kort og Søm sa...

Så fine ting du har sydd :O)
Jeg har sydd mange sånn klinex etuier, kjekke saker!
klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors