onsdag 20. juni 2012

Mislykket...


Tja, dette skulle vært en kjole til en ett-åring,
men ble snarere en genser/tunika til en 4-5-åring...

Så lenge noen kan bruke den er det vel ikke
egentlig så mislykket, man må bare
tenke annerledes!

Litjtuppa skal snart på ferie og trenger
KJOLER


Mormor syr gjerne kjoler, vettu!
Og flere kleenex-etuier, hihi!


Det har kommet til noen nye følgere i det siste
og de ønskes varmt velkommen!

Så en liten oppdatering mht Epla vs Pipler:
Epla er nok adskillig enklere når det gjelder
å legge inn varer, frakt mm, enn det jeg opplever at Pipler er.
Du kan også bare ha PayPal som
betalingsmiddel, og selv om PayPal er veldig
bra, ønsker mange å ha muligheten til privat oppgjør.

Jeg var nok litt kjapp i å bestemme meg for
hvor jeg ville selge sakene mine fra,
så nå må jeg i tenkeboksen igjen!

I morgen drar jeg på hytta og tar langhelg,
så dere får ha ei riktig, riktig
GOD HELG


15 kommentarer:

Tovepia sa...

Ikke farlig med det man kan vokse inni;)..og den var kjempefin! Nydelig søt kjole også..heldige litjtupp!
Ja, her gjelder det å nyte hver varmegrad som kommer, kos dæ!

Vanella sa...

Det skal vel bli bruk for den flotte tunikaen også.
Og kjolen ble jo nydelig!
Du er ikke tom for gode råd, Misemor!
Jeg har også tenkt på Pipler. Men jeg lurer på om kundekretsen er ganske liten.
Syns en kan se det på salget der inne.
Nei, ingenting er perfekt, vet du.

Ønsker deg en kjempefin sommer med mange varmegrader og mye sol!
Klem fra Torunn

Sissel`s syglede sa...

Tusen takk for hyggelige ord i min blogg.
Hvis du mener at dette er et misslykket forsøk på både strikking og mønster, så skulle du sett de sokkene jeg strikket til gubben....hehehehe. Den ene passet til Marius på 9 år og den andre ble nærmest en julesokk til ungene. Synes tunikan ble superduper fin jeg og det ble også den lekre kjolen :-) Snuppa er heldig som har en slik flittig mormor!
Ha ei kreativ uke :-)

RandiT sa...

Så søte kjoler! Ikke mislykket når den ser slik ut nei! Fin og vokse i og marius-mønster blir aldri borte så denne blir helt i tiden til alle tider:)

Marion sa...

Nydelige kjoler! Du er så flink! Bedre at det er for stort istede for foe lite! ;-) kos dæ på hytta!" klæm

Margit sa...

Kanskje ikkje som planlagt men fin likevel ;O) Likte godt sommarkjolen også eg - kor får en tak i slike mønster? Riktig god helg til deg også - håpar du ser sola der du er :O)

RyumQuilt sa...

Synes kjolen/tunikaen ble veldig fin uansett :-)

hjertemynthe sa...

Når jeg leste "mislykket" og så på det nydelige plagget skjønte jeg absolutt ingenting, og det gjør jeg fortsatt ikke. Den var jo nydelig!! Kos deg på tur!!

rett og vrang sa...

Ikke mislykka-bare litt stor!:-)
Sømmen din er jo utmerket!Slike kleenex-etui solgte de for 30 kr i 1996,og du kan tro disse prisene har blitt nedgradert fra den gangen.Ikke til å tro!!!Ha en fin kveld videre!S-hilsen

Myrte ♥ sa...

Herlige farger i den litt for store kjolen, bare å vente på at tøtta blir stor nok :) Og nydelig kjole du har sydd!

Ha en koselig langhelg :)

Vilma sa...

Sådan er det nogle gange , resultatet bliver ikke som man havde troet ,:-))

God weekend :-)

Stinemorღ sa...

Nydelig!
Flott at den kan brukes til noen selvom den ble større enn planlagt :)

Ønsker deg en god helg,
klem ♥

Sidselsidserk sa...

Hei - om den ikke ble som planlagt så kommer den nok til nytte før du aner ordet av det:-)

God sommer til deg

Hedvig sa...

Det kanske inte blev till en ettåring men det blev en fantastiskt fin tunika till en femåring! :) Underbar!

Misemor sa...

Hei Torunn. Jeg får ikke lagt inn kommentar hos deg, får prøve igjen senere.
Tror du har rett mht Pipler, men en kan se det an. Spørs om det blir salgsblogg for meg!
Ha en fantastisk flott tur, høres spennende ut.
Sommerklem =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors