fredag 25. mars 2011

Søte snille lille snupperille...


Da har jeg vært barnepike for mitt lille barnebarn i dag,
og hun kom selvsagt med et par sokker med hull i!!!

(Kan mamma'n ha hatt en baktanke???)

Det kan selvsagt ikke mormor la gå upåaktet,
dermed har jeg nok et strikketøy på pinnene.
Til gjengjeld er hun så snill og sover ganske lang dupp,
så mormor fikk strikket ferdig kanten på Mariusen sin.



Det ble både tekstur og fargeforskjell, men håper at
teksturen (etter maskene) gir seg etter en vask og litt damping.
Fargen kan jeg ikke gjøre noe med, men jeg synes det er
akseptabelt, for nå kan jeg faktisk bruke genseren uten at
den lager trekk på midten! =)


Merkelig så stor forskjell i fargen det kan bli av å bli fotografert... jaja!
Istedet for vanlig vrangbord som den hadde fra før, strikket jeg en helt
enkel flettebord og jeg ble da fornøyd med resultatet,
selv om den kunne vært lengre!
Alt i alt; fornøyd!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fletteborden er kjempelekker! Det blir veldig fin effekt på den synes jeg. Ser under her at du sysler med påskeegg du også. Trivelig mot påske.

Riktig trivelig helg til deg :-)

Trine sa...

Ååå så fargerike fine sokker.
Heldig som har en mormor som strikker.
Fletteborden ble også finfin:)
Takk for koselig pakke i posten i dag.
De vottene var kjempefine, og gode og myke.
Kluten var også søt.
Alltid gøy å finne pakke i postkassa.
Ha en strålende helg!!!

Lindas hobbyhjørne sa...

Nydelig med den vrangborden!
Det er godt å ha sånne mormorer som oss :))
Ha en fin kveld, klem.

Anita Tørmoen sa...

Tror nok at den blir fin:) Så heldig hun var som fikk reparert sine sokker:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors