fredag 25. mars 2011

Innetid for hyggehobby


Stoff og stil og Åhlens på City syd
fikk besøk av meg i går og dette ble fangsten denne gangen, nå gleder jeg meg til å ta fatt!

Det er faktisk sol her i dag, nesten blå himmel, men det har jo nettopp snødd trollkjerringer,
og de fant det for godt å legge seg for på vinduene...
litt fint også, selv om jeg nå begynner å bli vanvittig lei snø og vinter!! =)


På City syd har de også Jens Hoff og jeg kunne selvsagt ikke dy meg;
Arne og Carlos har jo vært ute igjen, denne gangen med påskekuler
og jeg er godt i gang med en av dem.


Ha en superfin dag alle sammen!

7 kommentarer:

Elins Strikkeri sa...

så masse fine stoffer! Og dei påskekulene frister det å prøve seg på, ha ei fin helg:))

Anita Tørmoen sa...

Flotte stoffer. Påskekulene ser ut til å bli flotte:) Nei, nå fortjener dere bedre vær altså!

Misemor sa...

Tusen takk for værønske - sender det videre til de med mer makt og bare håper....

tulipa sa...

Der har du fått deg mye fint stoff! Gleder meg til å se hva det blir til!!
Artige de der påskekulene til A&C, kanskje jeg må skaffe meg den der boken!
God helg til deg!
:)

hobbyvimsa sa...

Flotte stoffer og påskekuler:)

Ha en fin helg i snø været..

Klem linda.)

duBedåre sa...

Så herlige påskekuler! Disse har jeg ikek sett før. Må da være ideelt for babyullgarnrestene mine?

Rät&Avig sa...

Så fina tyger! Vad ska det bli av dem?
Kanske vi får se en bild snart?
/Ann-Britt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors