lørdag 26. mars 2011

Hva kan man si...


Marihøne, det vil jeg være!
Min datter på 25 kommer hjem med tøy og lurer på om mamman vil sy kostyme!
Det tar vel aldri slutt, har jo laget kostymer i over 20 år nå! Hehe....
Men det er jo bare morsomt!


Siste skudd på stammen synes det er litt problematisk med så mye myk pels og så mye snø,
det blir både kaldt og vått!

Den bortskjemte lille kattelatten har, hvis dere ser godt etter,
keramikkskål til maten og en fin kanne med gulldekor til vannet sitt... hehe!

God helg, godtfolk!

8 kommentarer:

Trine sa...

Blir sikkert ett nydelig kostyme.
Gleder meg til å se det på:)
Bortskjemt katt ja.
Ikke bare med all den snøen.
Gleder meg stort over at våren endelig er her.

Marion sa...

Så flink du er da som syr kostymer! :)
Gooood helg!

Anita Tørmoen sa...

Må si den katten din har det godt:) Spennende å sy kostymer da:)

Knitgirl sa...

En pusilusk med fine vaner...Og hvorfor ikke egentlig, katten sin matskål står jo fremme hele tiden så da kan den jammen få standsmessig pådekning!
Når jeg så det stoffet ditt med prikker tenkte jeg på Minnie Mus;-) God helg, håper snøen smelter snart, både hos deg og meg!

Fru Keilegavlen sa...

Så spennande,- blir artig å sjå kostymet. Nydeleg katt de har.

Solveig sa...

Hei!
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min;-D
Er kostymet ferdig? Gleder meg til å se!

Tonemi sa...

Takk for kommentar i bloggen min...Det blir artig å se kostymen når en er ferdig...Regner med du legger ut bilde her:)

Misemor sa...

Så artig med så mye respons på kostymet, selvsagt skal jeg legge ut bilder! Har ikke begynt ennå, det har vært strikking av påskeegg i helga bl.a.
Misemor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors