onsdag 30. mars 2011

AWARD

Hurra!!! 
Jeg har fått min første award! Den kom fra Mimmi med denne fantastiske bloggen! Som den heldige mottaker av denne awarden skal jeg sende den videre til 5 andre med under 100 følgere. Awarden gis, som den antyder, til inspirerende blogger og dem er det faktisk ganske mange av. Alle jeg følger passer til den beskrivelsen, men ikke alle har under 100 følgere. Jeg sender denne awarden videre til;


Det er frivillig å motta awarden, og uansett har dere og mange med dere fortjent den!

Samtidig ønsker jeg, i tilfelle de som allerede er i sving (og tusen takk for det) ikke finner det, å be flere om å gi meg et hint om hvor jeg kan finne bilde av det lappeteppet beskrevet i forrige innlegg. På forhånd tusen takk!

5 kommentarer:

Rät&Avig sa...

Nämen vad kul med en award! Tack ska du ha!
Ska fundera på vem jag ska skicka vidare till...men det får bli i morgon det!
Nu ska jag kika runt lite och sen blir det"snarklådan"!
God kväll!

Trine sa...

Åååå tusen takk.
Det var koselig.
Må lage ett innlegg om det i morgen, for nå må jeg finne senga.
Ha en god natt:)

ide-puffen sa...

Hellu på du.
Jeg fant jeg fant stoff og stil katalogen ja.
Det er det retroteppet med litt store lapper med blomster og farger i stoffene. Lilla med prikker blant annet? If so skal jeg scanne inn bildene til deg.

Frances sa...

Tusen takk :)
Så koselig. Skal se litt i kveld jeg hvem jeg skal sende den videre til og så blir det nok et innlegg om det i morgen.
Gleder med til å treffe deg "på ordentlig" på tirsdag.

Solveig sa...

Hei! Tusen takk for award:-D Jeg må tenke litt på hvem jeg skal bringe den videre til.Jeg skal lage et innlegg om det i helgen. God helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors