torsdag 24. mars 2011

Gremlins...

Noen som husker filmen om Gremlinsene?
Her er min lille Gremlins. Sover søtt i senga til mor! Noen sier hun er bortskjemt...
Egen hodepute og trives med det! ;-)

 Kopptuer blir det jo aldri nok av, spesielt disse hjemmestrikkede...
(jeg blir nok nødt til å fjerne noen gamle, hehe)

 Her er et par sokker til gemalen som snart burde bli ferdige og...


et par til mor som selvsagt ble ferdige!!!

Ideen til disse påskesokkene ble til da jeg rydda litt i garnbeholdningen og fant litt tjukt garn i påskefarger. Problemet er at disse kan toves, men er strikket i min størrelse, så vi får se hvem som kan bruke de etter en vask eller to, det kan såvisst bli noen med mindre føtter enn meg! =)

5 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

En skikkelig sjarmerende Gremlins du har:) Fine påskesokker:) Og kjøkkenklutene er alltid greit å ha:)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!!

Takk for kommentar inne hos meg:)

Godt spørsmål anngående tøybleie sparing:)

På nettsidene til Skien kommune(avfalls anlegg)står det at en sparer over 8000 kr i en pleieperiode ved å bruke tøy fremfor papir,men ikke vet jeg:)

Ha en fin dag!!

Klem linda:)

Rät&Avig sa...

Vilken söt liten Gremlin! Verkligen "look a like"...
Och vilka söta vår sockar!
/Ann-Britt

Mimmi sa...

Heisann:)

Takk for hilsener inne hos meg:)

Jeg falt pladask for de gule sokkene da...åhhhh... de var sååå friske og fine:)

Så utrolig flink du er!
Ha en god helg!

MIMMIKLEM:)

barnigjendesign sa...

Takk for hyggelig og informativ kommentar på bloggen min. Jeg skal virkelig følge dine gode råd. For en søt katt du har og en koselig blogg.
Legger meg som følger!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors