søndag 27. mars 2011

Hello Kitty m.m.

 

Mormor har jo ei lita jente som liker Hello Kitty, så da måtte
jeg forsøkeå lage en. Denne blir nok pynt på en kjole jeg
skal sy til den lille snuppelura!


Påskekule (Arne og Carlos) ferdig, samt sokkene til
gemalen! Jeg måtte også selvsagt forsøke å
komponere mønster til påskeegg selv,
ikke så avansert kanskje, men litt søte synes
jeg de ble. Nå mangler bare ei snor til
å henge dem opp med!


Til slutt har jeg selvsagt nye sokker på gang - de er til
den lille snuppa mi, hun som fikk reparert sine "gamle".

4 kommentarer:

Timotei sa...

Så mye fint det er her på bloggen din! Du er virkelig flittig! Påskeeggene var kjempesøte!

Elins Strikkeri sa...

Så mykje flott du har laga!!Eg har og ei mormor jente som er veldig glad i hello kitty. Ha ein fin dag!!

Gärdet sa...

Åh, vilka roliga påskägg! Även min dotter är tokig i Kitty :)

Rät&Avig sa...

Tack för din uppmuntrande kommentar!
Stickförbudet har uppkommit genom att jag nu så länge försummat andra oviktiga saker som städ och tvätt. Är nu tvungen att ta itu med detta!
Kanske jag får lov att sticka några varv ikväll om jag varit riktigt duktig under dagen...
/Ann-Britt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors