torsdag 31. mars 2011

Nå blir jeg riktig bortskjemt! =)

 
Så fikk jeg en award i dag også - så koselig!
Denne ble gitt meg av Rät & Avig,
tusen hjertelig takk! Så koselig å få bloggevenner
også fra den svenske siden av kjølen!

Akkurat som med awarden fra i går, så ligger det ingen
spørsmål ved som skal besvares, så denne kan bare nytes.
Men det hadde vært hyggelig om de som mottar den
sender den videre til 5 andre med under 100 følgere,
slik at de også kan oppleve gleden over å få den!

Denne gang går også awarden til både norske og svenske blogger;
(vet ikke hvor mange følgere dere har,
Gärdets lantgård og Ronille, men dere fortjener den uansett).

Håper dere vil ta imot den og nyt oppmerksomheten!



2 kommentarer:

Fragmenter sa...

Så utolig koselig da! Akkurat nå er det så mye på tapeten, at jeg tror ikke jeg lager et award-innlegg, MEN jeg ble utrolig glad for at du tenkte på meg<3

Så utrolig spennende det lappeteppe-prosjektet ditt ser ut. Mange fine stoffer og glade farger. Gleder meg til å se mer etterhvert:-)

Klem, Elin

Anonym sa...

Heisann :)
Tusen takk for Awarden. WP blogg har ikkje sånn følgefunksjon, men eg kan no sikkert finne 5 andre å gi den videre til. Tusen takk for besøk og kommentar i bloggen min :)
Klem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors