torsdag 2. august 2012

Ankelsokker til en grønn vinter!

Det finnes to årstider i Norge;
Den hvite og den grønne vinteren.
Den grønne er den verste,
for da fyres det ikke inne!

Dette skal visstnok være sagt av en som var på
besøk i vårt kjære land over en lengre periode.

Jeg bruker jo ullsokker hele året uansett,
men nå måtte jeg faktisk strikke meg et
nytt par, det begynner å gå etter i
ullsokk-skuffen!

Det er genialt å strikke ankelsokker,
for skaftet er kort og veldig kjapt strikket.
Jeg har avsluttet med noen rader heklekant,
noe jeg syntes ble ganske fint.

Her skulle jeg egentlig ha avsluttet med en grønn vinterklem,
men det er jo sytete, vi har faktisk hatt et fantastisk sommervær i dag,
sol og nesten 20 grader i skyggen.

En ordentlig solklem får det bli denne gangen!

8 kommentarer:

Bundingen sa...

Fine ankelsokker i lekre farger! Jeg har også sansen for heklakanten. Kjekt med litt pynt på.

Riktig god helg! Håper sola skinner på deg i dagene som kommer!

Klem

Tovepia sa...

Ja, vi skal ikke klage i dag, det har vært nydelig:))
Flotte sokker!..fint både til korte bukser og skjørt.
Kanskje får vi beholde det gode været??
Ha ei riktig god helg, klem;)

Rosehagen sa...

Hei på deg;)
Fine var de;)
Vi har snø nesten ned til hytta og kald vind!!! Ja, og sol i dag;)

Gleder meg til sommeren kommer for alvor;)))

Klem fra Ann-M.

Stinemorღ sa...

I dag har vi hatt bøttevis med regn, puh :(
Det nytter liksom ikke klage, men jeg savner allikevel lange og late sommerdager hvor man kan sitte ute i shorts til langt på natt. - det er lenge siden!

Flotte sokker!
Ankelsokker må jeg nok prøve meg på snart :)
klem

Kort og Søm sa...

Så fine sokker :O)
Klem

I en Sving sa...

Godt det ikke bare er meg som bruker raggsokker hele året. Og selv om sommeren har vært våt og grå syntes jeg den har vært fin allikevel jeg :)

BrittB sa...

Så fine ankelsokker! Dette må jo være sommersokker; så lyse og lette farger! :-)

Stine sa...

Så fine sokker, og masse fint på bloggen din, kjekt å snuble innom :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors