torsdag 2. juni 2011

To sider av samme sak...


En smekke - to stiler.
Greit å ha når man får besøk av smekke-
trengende med forskjellig smak!


Denne retrosiden blir nok flittigst brukt av Tantungen, mens den turkise siden med hjerte nok blir brukt mest av Litj-tupp.

Men nå har jeg ikke tenkt på hva som skjer hvis de dukker opp samtidig... Ja, så får jeg vel sy en til da, hehe...

Ellers har jeg i dag sydd ferdig sommerbuksa til gemalen, og nå skal jeg til med en singlett-kjole til meg selv. Jeg fant et gammelt skjørt av et stretchy materiale som jeg ikke har brukt på mange år, så nå skal det få sin renessanse som kjole, faktisk! Er vel mer vanlig å gjøre om kjole til skjørt enn omvendt, men dette skjørtet er fotsidt, så jeg håper kjolen vil nå til nedenfor knærne når den er ferdig.


Jøss, bildet gir uttrykk for at skjørtet er helt utslitt, det er det ikke, litt mørkere grønt, litt mer mot blått, tenker jeg skulle bli riktig! Hehe... Får se om det blir et bilde med riktigere farge når den blir ferdig. ;)

Ellers går det fantastisk greit med rydding av alle husets hulrom ifbm salg av hus, vi er nesten i mål, faktisk og skal begynne oppussing etter ferien! Åh, det skal bli så deilig! Av hensyn til evt. dårlig reklame vil vi ikke ha noen bilder fra huset vårt lagt ut ennå, men når oppussinga starter, kan det nok komme noen før og etter-bilder, ser jeg for meg. Men det er da og nå er nå...

Jeg registrerer at besøk på bloggen har tatt litt av (les himmelfart, hehe...), det er jo helt fantastisk, jeg spådde midt i mai at tallet ville komme til å runde 5000 i slutten av juni... I dag har vi den 2. juni og besøkstallet er i ferd med å runde 7000!!! Det er helt vilt. Men kjempemoro da. Ser for meg en give-away i nærmeste framtid, bare fordi jeg blir så glad for å ha oppdaget bloggeverden med alt det den inneholder!
Takk går til alle dere som leser bloggen!

Himmelfartklem fra Misemor 
som har lyst til å delta i Pinnekrokens utfordring, men vet ikke om det blir tid!

5 kommentarer:

Berit sa...

Så flott smekke ,som kan brukes på begge sider

Kort og Søm sa...

Så fin!
Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg :O)
Hilsen Fredrikke

Tovepia sa...

Du er blitt helt rå på symaskina...kjempefin smekke!
Gleder meg til å se hva du gjør videre:) Klem fra meg;)

G-Anette sa...

Så lekker smekke! Og den gule retro-siden var bare helt fantastisk. Som tatt ut av min barndom! :)

Klem

Boselade sa...

De smække er så fine! Flotte ting du laver :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors