mandag 6. juni 2011

Shopping shopping shopping


Se, så fint vannavstøtende stoff jeg fant på Åhlens i dag
da jeg ventet på at favorittbutikken skulle åpne. Det skal
jeg bruke til å lage smekker til jentene mine!

Og gjett en gang hva jeg har fått tak i da....

MER PLATEVATT


Men jeg var også innom Jens Hoff på City Syd og
fikk tak i litt feriestrikketøy,
garn til Marte Helgetuns <Kjole med flettet liv>.


Ja, fargen er nok litt dypere i virkeligheten, men
jeg tror dette blir en fin kjole.

Så er det litt morsomt, for jeg har altså ikke grønne
fingre. Jeg hadde egentlig gitt opp alt som heter blomster,
men jeg har en haug med orkideer som blomstrer i
hytt og gevær, men de kommer igjen og igjen, alltid!
Så har jeg denne porselensblomsten (tror jeg den heter).
Den skal visstnok være vanskelig å få til å blomstre,
har jeg hørt noen si,
men ikke min, den blomstrer ofte og mye.
Nå er den nesten ferdig for denne gang, men jeg
ville ta med et bilde, for de er jo så søte, små, disse blomstene.


Ha en finfin bloggeuke!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hei!
takk for den hyggelige kommentaren på bloggen min! Så flott og inspirerende blogg du har, jeg kommer garantert igjen på "besøk"

Ha en fin kveld!

Mamma Tamo sa...

Gratulerer så mye med award.!Det fortjener du:) Takk for hyggelig kommentar hos meg. Ha en Super uke.

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Flotte saker du har fått tak i,ja nå har du også skaffet deg mer arbeid:)

denne planten har jeg også,kommer så fine blomster på den:)

Ha en fin tirsdag!!

Klem Linda:)

Otaliga projekt sa...

Välkommen med i tävligen.
Sarah

ANNEPÅLANDET sa...

Der har vi porselensblomsten, ja! Utrolig vakker. Noen kaller den for voksblomst også - den ser jo ut som den er laged av voks. Ha en fin tirsdag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors