mandag 29. april 2013

JUHU - jeg rydder og GIR BORT


i underkant av 1 kg stoffbiter til små-scrapping
mot porto kr 90,- (B-post - 3-5 dager) og


litt over 4 kg store stoffbiter
mot porto kr 140,- (inkl sporing 2-5 dager)

til den/de første som melder seg.
Om en velger begge pakkene kan det hele sendes for kr 140,- totalt.

Sånn kan det gå når man rydder i sysakene.
Nå blir det veldig oversiktlig på syrommet mitt ja.

Har dere forresten sett at bildet av Uglelua mi ligger på Facebook-siden
til Søstrene Grene? Morsomt, synes jeg da.

Ha en herlig uke der ute.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
JEg vil gjerne ha stoff:) Er det gitt bort?
Mvh Rebekka Kristiansen

Anonym sa...

Min mail er forresten: rebekkakri@gmail.com

Snertne sneller og små nøster sa...

Deilig å få rydda litt da :-) Artig at bildet ditt kom med på Søstrene Grene :-D

Ha det godt - klem Siv

Misemor sa...

Rebekka, jeg sender pakken din nå i kveld. =) Har lagt oppi litt ekstra.
Klem Tone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors