torsdag 18. april 2013

Dilla på søm, en drøm


Det er ikke lett å bli ferdig med diverse strikkeprosjekter


når symaskina stadig lokker;
KOM Å SY PÅ MEG...


Ei veske til Minisew'en,
puter (øverste bildet) til nyrommet til Tantungen,


Et lappeteppe fordi jeg hadde lyst å sy et,
det ligger forøvrig ut på epla'n!


En hals til Litjtuppa


Et par luer til samme jenta!


Edderkopplue og monstertrucklue til Lillebror


Og ei ROSA lue til tantungen.



Så skulle de nok være fornøyd en stund,
ungegjengen =D

Men flere ungeluer og halser står for tur, de er jo geniale!

Strikkeprosjekter nå:
Osloanorakk i 2 lillafarger
Samme sjal som omtalt tidligere
et par votter i Per Spook-mønster
og et par sokker med bølgemønster.
Bilder kommer senere!

Velkommen nye følgere,
alltid koselig å se at følgerskaren øker!

En deilig dag i Trøndelag, sol og 15 grader, men litt vind.

Vårklem fra Tone

8 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Masse fint :O)

Putestoffet har jeg også hatt, jeg sydde søte sommerkjoler!

Ha en finfin dag,
klem

Unknown sa...

Så mye fint du har sydd,, :-)
Likte veldig godt veske til symaskinen. det tror jeg må til her, før campingsesongen, og pendlingen starter
Heidi

EllenSand sa...

Så mye fint du har laga. Jeg har hatt det omvendt den siste tida. Har strikka og hekla og ikke hatt så veldig lyst til å sy. Men kjenner at det er på gli nå.
Ellen :)

Trine sa...

Vanvittig mye fint du har sydd da.
Og prosjektene står i kø :)
Gøy å sy. Det går liksom litt fortere enn å strikke :)

Bundingen sa...

Skulle ønske symaskina mi lokka litt også, men det gjør den altså ikke. Men strikkepinnene derimot.....
Flott søm fra deg igjen!
Så koselig med "sommervarme" i Trøndelag. Det tiner her også.

Ha en strålende torsdag videre!

Klem

Ruths datter sa...

Skal si at du har masse på gang. Bare døgnet hadde flere timer.
Klemz

MaritSyux sa...

Så mye fint! Det lappeteppet var veldig stilig :)

Frihet sa...

Så mye fint!! Den lappeteppet var knall.

Nyt uken videre!

P.S Det er give away inne hos meg ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors