mandag 22. april 2013

Litt inn, litt ut...

Er den ikke helt skjønn, den nye lalo-lysestaken min?
Vi har fått inn så mye fine lalo-ting på Husfliden i Trondheim
så det er vanskelig å bare kjøpe èn!!!

Så jeg kjøpte liksågodt denne nøkkelringen:

And I`m feeling good - Keyrings

I går besøkte jeg min snille, søte og flinke tante
på sykehuset og hun bruker tiden imellom behandlingene
til å strikke til alle rundt seg. Men hun hadde mistet nålen
som hun skulle feste trådene med fordi hun fraktet både
nål og saks løst i veska. Da jeg kom hjem sydde jeg
denne symappa til henne som hun skal få neste gang:
Den har egen plass til synåler, en nålepute og et rom til saksen.
Borrelåslukking gjør den enkel å åpne og lukke.

Denne synes jeg ble så bra at jeg skal lage et par og legge ut i


Ellers har jeg hatt litt vinnerlykke,
det skal jeg fortelle om senere.

Det fine været fortsetter i Trøndelag og det er jeg så glad for.
Litt vind, men det tåler vi når det er sol og 13 pluss!

En gladmandagsklem fra Tone


9 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Så utrolig fin symappe - tanta di blir sikkert glad :-D Likte lysestaken og jeg ;-)

Ha det godt - klem Siv

Bundingen sa...

Supersmart symappe i nydelige stoff! Kjekt å ha i veska, for det er litt av hvert håndarbeidsdamer trenger "i fart". Tenker tanta di blir glad nå.

Ha en strålende fin mandagskveld!

Klem fra Ingunn

Rosehagen sa...

Hei Tone;)
Symappen ble kjempefin;)
Husfliden er virkelig blitt en "Gotteributikk". Så utrolig mye fint;)

Fin mandagskveld til deg;)

Klem fra Ann-Mari

Sonja frå Sunnfjord sa...

Smart, lita symappe du hadde laga!
Fin og fargerik lysestake:)
Ha ei fin veke!

Tovepia sa...

Lekker og glad lysestake!!
heldige tante:)
Håper du nyter alle vårtegn, klem fra mæ;)

Kort og Søm sa...

Den var veldig fin!
Og så snill du er som syr en gave :O)
klem Fredrikke

EllenSand sa...

Flott lysestake og enda finere symappe. Håper tanten blir frisk og rask snart.
Ellen :)

Mayen sa...

Morsom lysestake ;o) Noen ganger burde vi ha mer farger for å live opp i hverdagen, den var absolutt en innertier!
Klem

Hverdagsliv det gode liv sa...

Lysestaken og symappen, så kjempefine de ble :o) så koselig for din tante å få en så fin gave :o) Klem fra Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors