mandag 8. april 2013

Hvem er den heldige vinneren....?


Boka kommer ut 15. april i nettbutikkene
og vil også da bli sendt til vinneren direkte fra forlaget.

Det er utrolig mange flotte bidragsytere i boka,
så jeg gleder meg voldsomt til å få den i hus
og se alt det fine man kan lage.


Som du ser, så ble det tatt 81 gyldige lodd,
noen flere om jeg hadde tatt med anonyme loddtakere uten navn
og uten kontaktmuligheter. Til dere som har tatt slike totalt anonyme
lodd; beklager at deres lodd ikke ble med i konkurransen.

Og til alle dere snille, søte og gode loddtakere som ikke vant denne gangen,
tusen hjertelig takk for deltakelsen, og det kommer nye muligheter!

Jeg vil også ønske nye følgere velkommen, morsomt at det stadig kommer
flere hit til bloggen, også uten at det var et kriterium for loddtaking.

Men nå er dere kanskje spente på hvem som hadde lodd nummer 49?

TADA.....
.......TROMMEVIRVEL......



I
I
I
I
I
I
I
I
I




fra Lykkeveien!

GRATULERER!!!

Denne boka skulle vel være midt i blinken for deg,
og den blir sendt deg direkte fra forlaget.
Jeg trenger din adresse, send den til meg på


Så ønsker jeg dere alle sammen en vidunderlig dag.
Her skinner sola, men nå må jeg gå på syrommet og sy ferdig
drakten jeg har bestilling på.

Klem

3 kommentarer:

Elin sa...

Hei!

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min :D Jeg må jo bare skryte rett tilbake: du har en kjempeflott og innholdsrik blogg! Så mye inspirasjon, her inne er det lett å bruke mye tid ser jeg ;) Klart en blogg jeg vil følge!

Ha en fin dag!

Hilsen Heklehuldra :)

Annes Muscari sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinneren! Vi andre får løpe i butikken den 15. :)

Frances sa...

Jippi!!! Nå ble jeg glad.
Gleder meg til den kommer i posten :)
Ønsker deg en fin uke og håper du nyter solen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors