mandag 22. august 2011

Tøysetopp fra Pickles...


Pågående konkurranse hos Pickles er årsaken til tøysetoppen.
Den går ut på å strikke noe med deres garn, og jeg hadde bare
strikket etter deres mønster men med annet garn. Jeg bestilte
garn (leveres i hesper) og måtte gå til anskaffelse av en ordentlig
nøstemaskin og en garnvinde. Noen husker kanskje da jeg
fikk "hjelp" av Misefar til å nøste opp garn med drillen?

Under er tøysetoppen i et annet garn, Elastico
fra Lana Grossa, et italiensk bomullsgarn.



Når Picklesgarnet kom, ventet og ventet jeg på
at disse skulle komme i hus:


Så glad jeg ble da det dukket opp hentelapp i postkassen
og jeg kunne tilføye rotet mitt det lille ekstra... hehe...

Hjertelig takk for de hyggelige kommentarene dere
legger igjen, de setter jeg enormt pris på!

Nå skal jeg runden hos dere og så skal jeg fortsette å male
vegger og listverk. Ble jo litt inspirert til å male bilder også
etter de hyggelige meldingene jeg har fått, men det får vente.

Jeg har vært opptatt med andre ting de siste dagene så
nå gleder jeg meg til å komme igang igjen.

Ha en aldeles nydelig blogguke!
Klem fra Misemor


14 kommentarer:

Stinemorღ sa...

Så søt den ble! Nydelige farger - brunt og blått er lekkert sammen!

Jeg digger tøysetoppen, er veldig glad i den lillemor har - så det må nok bli flere!

Ha en flott uke,
klem

Vilma sa...

En nøstemaskine , kan man næsten ikke undvære , jeg købte een da jeg sidst var i Norge . Garn fra Pickles er vældig godt og mange fine opskrifter. Tøsetoppen har jeg dog aldrig strikket , men en del tæpper og andre småting .

God uge / klem

Frances sa...

Så fin den tøysetoppen ble :)
Og så er jeg grønn av misunnelse på hespetreet og nøstemaskinen, for jeg driver fortsatt og nøster på den tungvindte måten. Kan jeg spørre om hvor du bestilte og hva du måtte gi for herligheten?
Klem :)

tulipa sa...

Så flotte topper! Og jeg likte fargene veldig godt!
:)

Snertne sneller og små nøster sa...

Veldig fine topper :-) Husker da jeg var lita og måtte være hesptre for farmor ;-)

Ha en fin kveld - klem Siv

Hedvig sa...

Men så söta! :)

EllenSand sa...

WOW. Fancy utstyr. Jeg bruker bare en stol når jeg kjøper hesper med garn.
Fine topper.
Ellen :)

ide-puffen sa...

For et strikke pågangsmot. Nydelige.
Drill og nøsting det skulle jeg gjerne sett. Prøvde det selv, men med litt mislykket utfall ha ha ha.
OG så fine bilder du har laget av fabelfugler. ME LIKE ALOT. Håper du fortsetter med det.
Kos deg med malelisteverkkosten så lenge.
Klem

hobbyvimsa sa...

Hei Misemor:)

Gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til:)

Jeg skal prøve å få laget en diy på vaffelstrikk,men tror ikke jeg rekker det denne uken...kommer snart:)

Nyt ny uke:)

Klem Linda:)

Tovepia sa...

Nydelige topper, og Pickles har mye fristende i garn....men her i huset er det handy som må trø til hver gang ei hespe kommer i hus:O
Kos deg med malinga, klem fra meg;)

torirot sa...

Ønsker meg en nøstemaskin jeg også, men hvor skal jeg ha den, mon tro?
Gryteklutgarnet mitt er heldigvis ferdig nøsta :-)

Randi sa...

"Ramlet" innom bloggwn din i dag og er mektig impnert over alt det flotte du lager. Dette var virkelig en spennende blogg og jeg legger deg til i blogglista mi slik at jeg finner deg igjen :-)

Gärdet sa...

GRATTIS till nystmaskinen! :)
jag köpte en själv förra veckan och det är otroligt kul att ha en. Hur klarade man sig utan?

duBedåre sa...

Kjempesøte topper! Kunne godt tenkt meg oppskrift på disse, kan du få Pickles til å gi ut det? (o:

Hespetre og nøstemaskin er gode investeringer, særlig i ekteskapet... Grattis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors