mandag 1. august 2011

Misemor er effektiv...


Denne nye kjolen til Litjtupp er sydd etter
et mønster fra 80-tallet, det sydde jeg mange kjoler av
til begge døtrene mine. Morsomt at det er blitt så
populært igjen. ;)

Variasjon over et tema;


Denne smekken har sølekant og vannavvisende stoff på
forsiden og stoff fra en gammel bukse på baksiden.


Denne smekken er sydd av bomullstoff med aper
på forsiden og stoff av en gammel t-skjorte
på baksiden.


Samme mønster, et helt annet uttrykk;



Jeg er fornøyd med helgas innsats, og gleder meg til
å sy mer. Det er vel hva man kaller blod på tann,
eller bitt av basillen osv.

Ha en deilig søndag, vi blogges!

9 kommentarer:

Tovepia sa...

Så mye lekkert du har sydd i det siste! Nydelig jakke og flotte kjoler!
Artig å se hva man kan gjøre når man er venn med symaskina;)
Nyt siste rest av juli, klem fra meg;)

Ingun sa...

Her var det mye fint;-))

Anonym sa...

den kjolen var bare bedårende!! :) Smekkene var skikkelig kule også! Så flink du har vært :)
Klem,
Sandra

Frances sa...

Du er jammen supereffektiv!
kjempesøt kjole og fine smekker.

rett og vrang sa...

Himmel!Det var da jammen litt av en produksjon!Jeg har også sydd lignende kjoler,men ikke i år.Må¨bli kvitt noen først!;-)
Synnøvehilsen

Lindas hobbyhjørne sa...

Helt nydelig kjole og stoff :)
Mye du har laget i det siste !
Ha en fin kveld, klem.

Marion sa...

Må si du har blitt en reser med symaskinen din! Masse fint her flinka! :)

G-Anette sa...

Som du produserer! Masse flott! Den kjolen var supersøt, har sydd noe lignende nylig har bare ikke fått knipset bilder/blogget den enda :)

Ha en fin kveld

Hilde sa...

Så fine alle sammen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors