tirsdag 12. juli 2011

Kjoler, topper og vogntepper

I ferien hadde jeg med meg Marte Helgetuns oppskrift på kjole med fletta liv (har vel nevnt det før) og her er en av dem. Jeg har strikka to til og holder på med en fjerde, men de er ikke ferdige ennå.


Tidligere har jeg strikka disse to toppene...


Den grønne er strikket etter oppskrift av Tora Frøseth.


Den røde har jeg rekomponert etter samme oppskrift.

Før ferien sydde jeg disse vognteppene, men jeg rakk ikke å legge de ut før nå, og de skal rett i Misemors Husflid og selges for 285,- pr stk + porto. (Du må gjerne ta kontakt pr. mail hvis du ønsker å kjøpe de direkte, da blir prisen 260,-) + porto.

Lys blå bakgrunn, 60x72cm

Hvit bakgrunn, 60x64cm

Ceriserosa bakgrunn, 61x76cm

9 kommentarer:

Eirin og lillegull sa...

Nydelig alt sammen! =) æ har verdens flinkeste mamma..og snuppa mi verdens snilleste mormor!

Tovepia sa...

Flotte kjoler! jeg er så glad i Tora F sin modell, den er så pen på.
Flotte tepper!
Idag har jeg rast rundt på Ikea med en lappe, men kommer ut og mangler fremdeles mye på den...får se på det som trim:O)
Kos deg, klem fra meg;)

Rät&Avig sa...

Välkommen tillbaka från semestern!
Och så mycket fint du gjort sen sist.
Själv känns det som att det blir alltför lite handarbetat nu...men allt har ju sin tid, som man brukar säga.
/Ann-Britt

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Så mye fint du har laget...Nydelige kjoler:)Du er flink!!

Nyt uken:)

Klem Linda:)

Solveig sa...

Hei hei!
Så flotte vogntepper du har laget! Jeg er knallimponert over alt det fine som du tryller fram. Fortsatt god sommer!
Klem:-D

Kort og Søm sa...

Så fine ting du har laget!
God sommer :O)

Hedvig sa...

Åh, den gröna är ju heeelt underbar! :)

Anita Tørmoen sa...

Så fine kjoler. Må si du har vært produktiv:) Kjempefine vogntepper også:)

rett og vrang sa...

De kjolene kjenner jeg igjen,gitt!Datteren har strikket flere slike.De er virkelig fine!Forresten-de prematurluene dine er flotte!Jeg strikker opp en del ting til Amandaprosjektet,og så kom jeg over bloggen din.Trivelig!Ha en fin kveld!Synnøvehilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors