torsdag 14. juli 2011

En god dag!

I dag har vært en fantastisk dag.
Min yngste datter og jeg har feiret bursdagene våre med mange av våre kjære familiemedlemmer!
Mange flotte gaver og blomster jeg har vært så heldig å få. Bl.a. ny skjærematte og kniv slik at jeg lettere kan lage lapper til flere lappetepper. Mine døtre har vært så smart å få tak i ei perlekasse som de mente skulle fungere som oppbevaring for undertrådsspoler. Har ikke prøvd den ennå, men det ser lovende ut!
Gavekort på Panduro er heller ikke å forakte! Gleder meg til å bruke det... ;-)

Jeg har fått så mye fint at jeg føler meg bortskjemt! Takk til alle som var her.
Fornøyd fødselsdagsklem fra Misemor

1 kommentar:

hobbyvimsa sa...

Hei misemor:)

Gratulere med dagen i går:)

Hørtes ut som dagen var perfekt:)

Nyt helgen:)

Klem Linda:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors