mandag 2. januar 2012

Kommende jubileum og tilhørende GIBORT


Den 11. januar er det akkurat
ett år siden jeg begynte å blogge,
snart runder bloggen 30 000 titt,
jeg har fått nesten 150 følgere
og jeg har laget over 200 innlegg.

Dette må feires med en bitteliten

GIBORT

3 av disse nøkkelbåndene deler jeg ut til 3 av dere som
trekker lodd.

Disse nøkkelbåndene har jeg laget etter mønster/beskrivelse fra
boka Made By Me som jeg fikk i julegave.

SLIK FÅR DU LODD:
Du som er/vil bli fast leser/følger og legger igjen en kommentar
får 1 lodd, enkelt og greit. Ingen lodd for link denne gangen,
men det er bare hyggelig om du har lyst å linke likevel.

Trekning skjer den 11. januar etter kl 20 en gang,
og det er mulig å ta lodd til jeg skriver i en kommentar
at lotteriet er stengt.

Nb! Jeg begrenser lotteriet til å gjelde i Norge, Sverige og Danmark.

Lykke til!

23 kommentarer:

Bente`s Hobbyrom sa...

Så herlige nøkkelbånd :O) Jeg vil gjerne vinne en sånn og følger er jeg fra før :O) Tvi , tvi klem fra Bente :O)

Ann-Mari sa...

Hei, Tone. Gratulerer igjen med barnebarnet. Flott og sjeldent navn.
Gratulerer med 1.-årsdagen for bloggen din.

Berit sa...

Flotee nøkkelbånd. Jeg blir med . Gratulerer med straks 1 år. Jeg har holdt på 1 år i slutten av april og jeg har hverken så mange treff eller så mange følgere. Det står liksom i stampe. Allikevel de kommentarene jeg får er så hyggelige. Har jeg sagt godt nyttår ?

Solveig sa...

Så flotte nøkkelbånd! Gratulerer med jubileum!
Jeg er følger, og trekker gjerne lodd:-D

jofridsquilt sa...

Flotte nøkkelbånd. Gratulerer med 1 år. Eg er følger. Klem Jofrid

Linda sa...

Grattis med ettårs dagen:))Jeg er følger:)

rule sa...

Gratulerer med 1 års jubileumet!!! Lykke til videre!! Følger deg videre jeg.... Klem:-)

Tovepia sa...

Så flotte nøkkelbånd!! Klart jeg er med!
Klemmings;)

nesinom sa...

Jeg er også med :)

Lindas hobbyhjørne sa...

Godt nyttår !
Er gjerne med jeg vettu :)
Klem :)

Unknown sa...

Gratulerer med jubileum. Krysser fingrene for at jeg vinner et av de flotte nøkkelbåndene.

Hedvig sa...

Åh, grattis! Jag vill vara med såklart! Följare är jag ju redan och så har jag länkat också. :)

Anita Tørmoen sa...

Jeg vil være med:) Godt nyttår til deg!

Margit sa...

Gratulerer med 1 års dagen!! Flotte nøkkelbånd ;O) Er følger og vil gjerne delta i din give away

klem

Snertne sneller og små nøster sa...

Gratulerer med snarlig jubileum :-) Klart jeg er med :-D

Ha det fint - klem Siv

hanne sa...

Godt nytt år!
Jeg tar gjerne et lodd jeg!
Klem

Pysselfarmor sa...

En sådan kan vara bra att ha och det vore kul att äga sådan som du gjort! Länkar också till dig.

Mayen sa...

Kæm vil ikkje vinne? Hiv mæ med!!!

caisa sa...

Hej vilka fina nyckelband du gjort
Grattis till både 1-års dag, samt
barnbarn, fick mitt andra barnbarn
för precis 8 veckor sedan underbart. jag vill gärna vara med i utlottningen.
Kramisar Caisa

Rosehagen sa...

GRATULERER;))
Nøkkelbånd passer meg perfekt;) så jeg blir med;)

Klem;))

Katrine sa...

Jeg er fast leser her hos deg, syns du har mye artig å følge med på! Tar et lodd jeg også:) Godt nyttår!

gyldenkron sa...

Gratulerer med 1 år som blogger. Og mange fine innlegg. Jeg er med :)

Misemor sa...

Da stopper jeg muligheten for å trekke flere lodd i lotteriet!
Trekning vil skje i løpet av kvelden!
Lotteriklem fra ToneB

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors