onsdag 21. september 2011

Hobbyrommet mitt!


I forrige innlegg nevnte jeg at jeg var på bedringens vei av
influensa/forkjølelse, men det var sterkt overdrevet.
Nå, derimot, tror jeg virkelig at bedringen er på vei,
endelig og heldigvis. Og jeg må takke alle som har
vist omsorg i form av snille kommentarer.

De varmer!

Over her er et kreativt resultat i form av et multifunksjonelt
nøsteapparat. Det har måttet fungere som
"virusfanger"-holder i disse dagene.

For en tid tilbake fikk jeg dette flotte sytrådstativet
til å henge på veggen av min snille datter.



Det rommer ikke alle mine sneller,
og da må man tenke kreativt. En heklet snor som
snellene er tredd inn på er lurt, tenkte jeg.
Ikke så veldig lurt, for om jeg vil ha snella i midten, må jeg
ta av mange andre sneller for å komme til. Så her må jeg tenke litt...
Innspill på dette mottas med takk! =)

Under ser dere litt av det nye hobbyrommet mitt.


Det er den gamle kjøkkenbenken som har fått nytt liv.
Den er 260 cm lang, så her kan jeg sitte å gjøre mye
forskjellig. Det er plass til to stoler ved siden av
hverandre også, så man kan faktisk
også være litt sosial her.

Nå fikk jeg lyst til å ha juleverksted!!! ;)

Alt har ikke fått sin endelige plass, så det er litt kaos
enda, men det skal det ikke være så veldig mye lenger.

Ha en aldeles fornøyelig høstuke, alle dere i bloggland,
her er det solskinn fra blå himmel. =)

10 kommentarer:

Sisselshverdag sa...

Inspirerende å se hobbyrommet ditt :D Får nesten lyst å rydde mitt. Tror jeg skal vente litt jeg ;)
Ikke sååå lenge til jul så ha juleverksted du :D

Ha en hyggelig onsdag

Frances sa...

Så koselig syrom du har:) Koser meg med å flytte inn i mitt jeg også. Det er så godt med egen plass å pusle på.
Håper du snart er i storform igjen, så vi får se hva du tryller fram på den nye arbeidsplassen din.

EllenSand sa...

For et flott hobbyrom. Slikt sytrådstativ har jeg også. Jeg har to. Og da får jeg plass til alle snellene. Har et eget stativ til undertrådsnellene som også henger på veggen. Veldig kjekt med sånt som henger på veggen så man får god plass på benken.
Ellen :)

jannes hobbykrok sa...

Så herlig hobbyrom du har, lyst og lekkert!Ikke rart du tryller frem de flotteste saker her! På mitt rom henger trådsnellene på veggen! Det har jeg stiftet opp 2,5 m tykk buksestrikk, og alle trådsnellene henger bak den! Lurt, og ikke tar de masse plass!
Klem,Janne

Spire sa...

Hærlig med eget hobbyrom!Alltid koselig med juleverksted, da! -Og aldri for tidlig! Den der jula kommer jo alltid så veldig plutselig!
(Tøysetoppen din tar seg pent ut på Pickles-siden..) :)
LenaE

Lindas hobbyhjørne sa...

Takk for tips om eplekake :)
Fint hobbyrom du har og så god plass!!
Jeg har kjøpt meg en "romdeler" Eller en kasse med mange små skuffer på biltema og der har jeg en skuff med forskjellige fargesjatteringer! Fungerer fint for meg :)
Ha en god natt, klem.

Marion sa...

Fantastisk hobbyrom din heldiggris! :) Skjønner du blomstrer over av kreativitet der inne!
God bedringsklem fra meg!

Rät&Avig sa...

Så mysigt du har i ditt hobbyrum!
Mycket inspirerande...
Och ursäkta att jag missade att du har så många följare.
Men så klart vill jag att du ska ha awarden!
Ha det bra och krya på dig!
/Ann-Britt

Katrine sa...

Juleverksted ja, der sa du no :D Gleder meg til jeg en dag kan ha mitt eget hobbyrom, det ser så koselig ut!

Snertne sneller og små nøster sa...

Det er så deilig å ha et eget hobbyrom :-) Det har jeg også, men akkurat nå er det litt for mye annet der inne - må se å få fjerna det, kjenner jeg...

Kommer gjerne på juleverksted jeg ;-)

Ha det godt - klem Siv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors