onsdag 6. april 2011

Årets påskekopptu' med oppskrift


Gul, turkis, lilla og oransje!
Fikk dessverre ikke fargene til å bli som i virkeligheten,
de er skarpere enn på bildet.

Jeg spurte dere om favorittstørrelsen på kluter for ei
stund siden, takker for inspill der!
Her er min 

OPPSKRIFT PÅ KOPPTU'

Pinner nr. 5, Drops' Paris bomullsgarn.
Legg opp 38 masker,
strikk 33 riller og fell av.

Denne kluten blir da ca 22 x 22 cm og ligger perfekt i
min hånd (small). Dette er en enkel oppskrift, men til
gjengjeld er de superkjappe å strikke!

Lykke til!

11 kommentarer:

Tovepia sa...

De beste tuene, og i tillegg er de dekorative!!

Stinemorღ sa...

Lekre farger!
Strikker noen påskekluter i gult selv om dagen - må jo ha det :)
Verdens beste kluter!

Solveig sa...

Ja, dette er de beste tuene - helt enig!
Flotte farger!
Takker også for koselige kommentarer på bloggen min!

Anita Tørmoen sa...

Flotte kluter i perfekte påskefarger:)

Rät&Avig sa...

Helt rätt i påsk!
Kanske det blir lite lättare att ta itu med disken med så vackra disktrasor!
/Ann-Britt

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Kjempe fine kluter med lekre farger:)

Ha en fin torsdag!!

Klem Linda:)

Lindas hobbyhjørne sa...

Så nydelige farger!
Ha en god natt :)

Rät&Avig sa...

Hej igen!
Kul att ni gillar min höna!
Skulle så gärna dela med mig av beskrivningen, men har tyvärr ingen!
Virkat fritt ur mitt huvud i dubbelt, tvåtrådigt ullgarn på virknål nr 7 och sedan tovad i maskin.
Vingar och stjärt är också virkade medan alla andra detaljer är nåltovade.
Ni får så gärna använda henne som inspiration om ni!
/Ann-Britt

Villblomsten sa...

Vi liker jo raskt - så det er bra :-)
de var fine :-)

Miriam sa...

Takk for at du deltar i utfordringen hos Strikkere!

Klutene er utrolig gode, og flott at du legger ut oppskrift. Fint om du linker til utfordringen i innlegget (se konkurranseregler på bloggen) Vil at flest mulig skal oppdage utfordringsbloggen ;)

Trollkjerringa1 sa...

Slike har jeg ikke prøvd før, men forstår at jeg bare må sette i gang , takk for at du deler på oppskriften :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors