søndag 30. januar 2011

Nye sokker til Misemor/New socks for Misemor


Da ble det endelig nye sokker til Misemor også. De røde har jeg hentet inspirasjon fra strømper jeg så på KappAhl, men de tror jeg var av bomull. Og så har de såle. De rosa/lilla har jeg strikket etter fantasien og etter hvilket restegarn jeg hadde.
Misemor got her socks, at last. The red ones are a copy after my memory (from a store) and the pink/purple ones I knitted after my imagination depending on what leftover yarn I had.

2 kommentarer:

Lisbeth, strikkemasker sa...

Kjempefine sokker! Veldig fin måte å bruke restgarn på.

Misemor sa...

Så koselig at du synes de var fine. Det er jo en del arbeid med de, men det er vel verdt det, da. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors