torsdag 7. juli 2011

Sakte tilbake...

Da er jeg tilbake i gamlelandet og du verden så vakkert det er! Det ser man lettere når man har fått det litt på avstand! Har vært borte i nesten 4 uker nå og jeg skal si det var deilig å se igjen pusekatten som satt på trappa og ventet på mor og far! =)

Jeg ser at jeg fortsatt har trøbbel med bloggen min, den blir ikke oppdatert i leselistene rundt omkring og jeg vet aldeles ikke hva jeg skal gjøre for å løse dette. Gode råd mottas med takk!!! :-)

Men i dagene framover skal jeg iallefall ta meg en runde rundt og oppdatere meg på bloggene jeg følger, for nå er jeg skikkelig uthungret på bloggenytt!

Ferieklem Misemor

1 kommentar:

Frances sa...

Takk for koselig sommerhilsen :)
Gleder meg til å se hva du har strikket på i sommerferien. Jeg holder på å pakke nå og skal også ha med meg en av Marte Helgetuns oppskrifter på tur.
Skulle ønske jeg hadde noen tips om hvordan du kan bli oppdatert på blogglistene igjen. Jeg følger deg jo også, og de nye innleggene kommer ikke opp på den leselisten heller. Håper du finner ut av det.
Ønsker deg en god sommer videre.
Klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors