lørdag 29. juni 2013

Små gleder er store gleder


Det er de små gledene i hverdagen som virkelig gjør dagen!!!
For det første oppdaget jeg nettopp at jeg har fått flere treff fra
det Afrikanske kontinentet - juhu hurra! =)

Det er morsomt det!

Så har jeg også vært litt sløv egentlig, for jeg har vunnet
flere give-awayer som jeg ikke har fortalt om her ennå,
travelt som jeg har hatt det (ingen unnskyldning, bare forklaring ;)

Noe flott stoff, bånd, et par tags og knapper kom i posten for
ikke lenge siden.
Tusen takk Linda, (jeg får legge inn link siden).


Tusen takk også til Agneta som sendte meg dette stoffet:


Og nå for et par dager siden kom disse nøstene i hus,
dem ble sendt meg av Marianne, tusen takk!


Ikke nok med det, jeg har hatt sånn vinnerlykke i
vin-lotteriet på jobb i det siste også,
så derfra har jeg faktisk bragt med meg 5 flasker
ymse godsaker på kort tid!!!

Er jeg ikke heldig?

God lørdag!

Klem fra meg!

4 kommentarer:

Bundingen sa...

Gratulerer med fine gevinster! Jeg var inne i en slik bølge tidligere i år, men nå er det "tørke".

Ikke ute da! Regn i dag, men har trilla tur og mata fuglene som vanlig.

Riktig god helg!

Klem

Kort og Søm sa...

Så deilig med litt vinnerlykke :O)
Forsatt god helg :O)

RandiT sa...

Kjære vene for en vinnerlykke du har da:) Husk å tippe lotto sier je;)) Og fine saker har du også vunnet:) Moro med blogglesere fra andre land også:)

Bim sa...

Med alla de sk vinsterna - kom du ihåg att köpa några lotter eller så? eller tippa på lotto? :D Jisses... Och paket i posten är alltid kul - menar, vad som helst utom räkningar... är ok, tom reklam kan ibland vara roligt då ;)
Må så grankott...
Bim HD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors