torsdag 27. desember 2012

En skulle vøri fire år i romjul'n


Denne dokkejenta har fått nytt hjem og en ny god dokkemamma!
Morsomt å strikke disse dokkene, synes jeg.
Noen flere som har laget en eller flere?


Og en ny engel i vinduskarmen er jo hyggelig,
den er tovet og har strikka hår og metallvinger.
I magen har den en 0.33l julebrus, så ingen
skjulte vinflasker her altså, hehe...


Juletreet med alle pakkene under på julaften,
noen timer før utpakking.


Og sist, et pågående prosjekt, sokker til meg selv!
Deilig å strikke noe til seg selv også etter at
alle julegavene var ferdige.

Ønsker alle dere der ute fortsatt

GOD JUL




12 kommentarer:

Trine sa...

Så skjønne dukker.
Likte spesielt godt engelen jeg:)
Og de sokkene var også nydelige.
Heldig er du som kan strikke.
Ha en fortsatt fin romjul.

Stinemorღ sa...

Så søte!
Jeg har faktisk strikka 2 bein til ei dukke, men kom liksom ikke lengre :)

Rosehagen sa...

Hei og Gledelig Jul;)
Så søte dukker du har strikket;)Likte strømpene kjempegodt;) I kveld har jeg funnet frem et teppe som er under quilting. Deilig å bare slappe av.

Fortsatt fin jul;)

Romjulsklem fra Ann-Mari

Kort og Søm sa...

Det var en fin dukke, og så fine sokker du strikker.
jeg har ikke strikket dukker, men her går det i votter.
(Ja, blogg bok er morro :O)

Ha en fin romjul,
klem Fredrikke

Anonym sa...

Det var en morsom dukke, å en riktig fin engel, engler må det være i jula ja:-))
Har ikke for vane å strikke til meg selv jeg heller, men nå måtte jeg finne noe småstrikk, å da blir det sokker til meg også.
Du får ha ei fortsatt god jul:-))

Bundingen sa...

Koselig å se innom hos deg, og du har noe fint å vise fram i dag også. Fin dokke og engel! Jeg fikk Mariusboka til jul, og nå er det fristende å strikke sokker med en gang. Fine farger på dine.

Fortsatt fin romjul!

Klem fra Ingunn

Pysselfarmor sa...

Vilken söt docka och ängel!
Önskar dig ett gott slut på 2012 och Gott Nytt År!

RandiT sa...

Så fin dokke! Og engel!

Mayen sa...

De dukkene er så søte ;o)På tide at du strikker noe til deg selv, de sokkene er utrolig fine. Ha det godt i resten av 2012! Klem

Snertne sneller og små nøster sa...

Fine dukker! Engelen var nydelig :-)

Godt nyttår - klem Siv

rett og vrang sa...

De strikkedukkene der er aldeles bedårende! En kollega av meg hadde strikka slike i julegave i 2011, og alle blir ulike! Skikkelig sjarmerende! Takk for titten! GODT NYTT ÅR! Synnøvehilsen

Vibeke sa...

Så fin dukke! Du er jammen grei som har gitt bort en sånn en. De er virkelig supre :) Skal stappe halsen litt bedre neste gang. Trodde ejg hadde stappet nok, men det har flyttet seg over i hodet.. Hvis det blir noen neste gang da.. Foreløpig er jeg superfornøyd med å ha fått til å strikke èn :) Fin dag til deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gjestekart

Locations of Site Visitors